Mavisehir elcn4139 hemen korseni tak o toparlar gündüzleri tak gece çıkar 3.geebligim ikisinde de böyle yaptım karnım yok
gulin-35 elcn4139 cok erken daha dur ıcının yarasının odemı bıle gecmemıstır bır ıkı haftanaonra korse gıy bı sure sonra anca ınıyor o gobek
Miranmiray elcn4139 canım daha çok erken benimde öyleydi 1 ayda düzeldi anca.ama ben normal doğum yaptım ve sürekli korse taktım korse takmazsan o göbek öyle kalır ama sezeryan olanalar ne zaman Kore’de takmalı bilmiyorum 🤷
Mavisehir Kendinize bağlı ben ilk taktigimda ne kdar acisada bir saat iki saat öyle çoğaltarak takmaya çalıştım sonra hep taktım sizde kendi bedeninize göre takabildginiz kadr takin