YamurKoerErkan Kızlar cok merak ediyorm acaba kendi Doğum odasını süsleyenler var mı varsa bana da yardımcı olabilir misiniz ya da internetten uygun sipariş verdiğiniz bir yer?
Slcnslcn YamurKoerErkan 6 ay önce ablam doğum yapti. Onun icin bebek ve anne yatagi için fiyonk ve tül kapi icin tül sepet kolonya sisesi vs suslemistik. Ben onlari kullanacağım.. Sadecd kapi susumuz farkli olacak 😇
Ecrinimleyla aesma bizim hastane kendi süsülememizi kabul etmiyormuş kendi organizasyon şirketleri ile anlaşmaları varmış onun içinde ayrı ücret alıyorlar çok can sıkıcı