umaydurununannesi Sdtcnts tansıyonun dusuyo olabılır benımde 8e3 oluyo o zaman basım donuyo agırlık cokuyo
Burculi06 Sdtcnts kansızlıktan yapıyordur canım doktoruna söyle kan ilacı başlasın . Ben 33. Haftadayım hala aynı durumdayım hamilelikten öncede anemiydim şimdi de çok zorluyor
Mom726272 Sdtcnts birden ayağa kalkarsan yada Bi yere eğilmişken birden doğrulursan baş dönmesi göz kararması yaşayabilirsin canım sen doktoruna söyle gene tansiyonun düşüyo da olabilir
gokturkefe Kaç haftalıksınız korkutmak istemem ama eğer yüzde şişme ödem fazla oluyorsa bi doktora görünün bence ciddi sorunlar olabiliyor
Sdtcnts gokturkefe hadi ya. 13 haftalığım. Biraz da kansızlık var. Doktor balık yağı vermişti içmiyorum düzenli ondan olabilir mi
umaydurununannesi gokturkefe ben 37 haftalıgım bugun bırdem bıre sıstım hıc odemım yoktu aslında sekrre tuza cok dıkkat edıyorum 8e3du tuzlu ayran ıctım gozum kararıyo dıye
gokturkefe umaydurununannesi tansiyon ölçüyor musun kuzum dikkat et ben de burdan okuyorum bazen o yüzden dedim çok detaylı bilgim yok ama ilerleyen haftalarda sorun olabiliyor