Gulcan_Derin Gebelikte Ferinject demir serumu kullandiniz mi..? Eğer kullandıysanız kaçıncı haftada başladınız, ne kadar süre ve ne gibi etkileri oldu sizlere..?
07vefa42 Gulcan_Derin Merhaba! Ben kullandim gecen hafta 2 doz verildi ferritin 4 e düşmüş ilac kullanmama ragmen 26 haftaligiz ve sali günü bir doz daha alicam. Kötü bi yan etkisini gormedim cok şükür 🙏🏻
Gulcan_Derin Teşekkür ederim cvbnz için, bende 12 haftalığım 3. Dozu aldım bugün, ancak internette ilk 3 ayda kullanılması önerilmez tarzda yazılar okuyunca, bebeğe bir zararı olur mu diye tedirgin oluyorum ve miğde bulantilarim inanılmaz arttı acaba ondan mı diye sormak istedim
07vefa42 Gulcan_Derin Vucudun demirsiz kalmasi bebege ve sana daha cok zarar verir bence doktorunuz nasıl uygun gorduyse uyun internette cok fazla sey var kafa karistirici bende korkuyordum cok sukur demirden sonra daha iyi hissediyor vücut. Sizin kaça düştü
Gulcan_Derin Benimde ferittin düzeyim 4 e düşmüş, normalde de vardı, ara ara demir hapı kullanıyordum gebelikten önce, ancak şimdi yeterli gelmeyeceğini söyledi doktorum ve seruma başladık, buda olmazsa kan bermemiz gerekebilir son aşamada dedi
07vefa42 Gulcan_Derin insallah faydasini gorursunuz bende bugün son dozumu aldim 1 ay sonra bakilcak tekrar umarim gerek kalmaz🙏🏻
OZgkd Benimde 10a düşmüştü 29 haftaligim bugun ilk dozunu aldim doktor iki doz yeterli olacaktır dedi. Bende bi yan etkisi olmadi
Gulcan_Derin OZgkd benimde azalması gereken miğde bulantilarim artınca acaba serumdan mi diye düşündüm,ama doktoruma sordum değil dedi 🤷🏼♀️