Forumda da çok denk geldiğim bir konu gebelikte kiraz yemek aman düşüğe sebep olur diye çoğu annemizin yemeğe korkması , kiraza karşı alerjiniz yoksa Yan etkileri ishal, gaz ,Ve şişkinlik . Bunların yanı sıra faydaları ise;
-Bağışıklık Sistemini Güçlendirir
-Kan Damarlarını Güçlendirir
-Şişlik ve İltihapları Azaltır
-Gestasyonel Şeker Hastalığını Önlemede Etkilidir
-Bebeğin Beyin Gelişimini Destekler
-Uyku Kalitesini Arttırır
-Kabızlığa İyi Gelir
Sizlerle paylaşmak istedim kirazı çok severim ve forum da okuduğum korkunç kiraz postlarına pozitif bir post açmak istedim❤️
(gebelik şekeri olan annelerimizin yememesi gerekiyormuş)