Det Kbra_em Şimdi banada 16 da kiz dedi ama boş dedi hani bacak arasi ben 1 kez gittim acaba değişir mi
Didemmmmm uzlet canım 2 li tarama da tahminde bulunup kız dedi 14 de gittim galiba erkek ama 17. Haftaya kadar inanma dedi doktorum 🤣 haftaya salı günü gideceğim bakalım hayırlısı olsun inşallah 🙏
Zelsonr uzlet Yani biz sormadık doktora,biraz büyüsün diye bekledik canım ve 15+5 haftada sorduk kendini net gösterdi öğrendik ve değişmedi oğluşum olacak inşallah 🤲💙💙
Burculi06 uzlet 17. Haftada öğrendim. Onun öncesinde değişebileceği için doktora sormadım söylemesini istemedim. net söyleyin dedim oda anca 17. Haftada oldu.
MertEgem2241 İlk oğlumu 12. Haftada cok net bi sekilde görüp öğrendik bu ikinci bebisim 13+1 gittim belli değildi bakalım haftaya yine gitcem inşallah öğrenebilirim sağlıklı olsunlar da 🙏🥰
uzlet Çok teşekkür ederim kızlar ben sonradan cinsiyet değişimi olan var mı diye merak ettim de bende sabırsızlıkla öğrenmeyi bekliyorum. Galiba biraz da doktorun tecrübesine bağlı net oluşu. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım da 🥰
dilbos uzlet cinsiyeti en cok degisen benim heralde 14 haftayken kiza benziyo dedi 19 da erkek dedi 23 te kiz dedi 27 de geri erkek dedi 30 da tekrar erkek dedi ama kesin bisey demedi 🤭