Prensannes benimde çok şişiyor. Sıcak havalarda özellikle. Pozisyon değişmek gerekiyo kendi adıma, oturduğumda ayaklarım asılı kalıyor ve daha çok şişiyor o yüzden altına yastık koyup uzanıyorum, sürekli ayakta kalmamaya çalışıyorum. Dikkat ettimde yürürken iniyor şişi sanırım kan dolaşımı arttığından. Bunu dışında bol bol su içiyorum:)