Lady18 Merhaba hanımlar, 20 haftalığım. Son 3 günde 2 kilo aldım. Sanırım ödem ancak tüm vücudumda var. Parmağımla bastirdigimda rengi bir türlü düzelmiyor. Yeme düzenim aynı. Kesinlikle abur cubur yemiyorum. Hergun en az 2 km yürüyorum yine böyleyim. Bu durum beni çok rahatsız ediyor. Aynaya bakmak istemiyorum 😞 Neden böyle oldu? Sizin kilo veya ödem için çözüm önerileriniz nelerdir?
Asdasfg Lady18 ödem için yürüyüşe öneriyor doktorlar. Eğer riskiniz yoksa yürüyüş yapın günde yarım saat bide bol su için benim bildiklerim bunlar 🥰
mlkkk Lady18 20.haftadan sonra kilo alımı hızlanır buna bebeğin ağırlığı suyu plesenta ağırlığı da dahil olur yani siz kilo almasanız bile bunlar tartıda fazla çıkmanıza sebep olabilir 😊
Lady18 mlkkk Evet görünürde pek birşey yok gibi ama yine de şiş olduğumu hissediyorum 😞 Şunun çözümünü bir bulsam rahatlayacağım da…
mlkkk Lady18 ödem yapacak gıdalardan uzak durup yürüyüş ve bol su tüketmek kazım canım bende 20ye kadar hiç kilo almadım ama pantolonlarıma giremiyordum 🤦🏼♀️
Sinequanon Gebelikte ani kilo alımı birkaç belirti ile birlikte değerlendirildiğinde gebelik Zehirlenmesi düşündürebiliyor . Baş ağrısı , ödem , yüksek tansiyon eşlik ederse doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim.