Eriminannesi yapmak istedim yapamadım evet bebek size o işaretleri veriyor ama bu biraz bebeğinizin huyu suyu ile de ilgili ben bir kolik bebek annesi olarak emdiğim süt burnumdan geldi bi de bunla uğraşamadım valla, ama özellikle söyleyebilirim tuvalete kaka yaptırtmak çok kolay ben o YouTube videosunda olduğu gibi tutup gaz çıkarttırıyorum mesela çok işimi görüyor, çişi de zamanlarını kollarsan yaptırabilirsin özellikle bebek doğduğunda beze işemek istemiyor zaten bizimki her altını açtığımızda beze yapmamış oluyordu o anda işiyordu, bez kala kala bebekler de kabullenip beze yapmaya başlıyorlar malesef, 3 aydan sonra bebek rahatlarsa hala denemeyi düşünüyorum ama (benimki 2 aylık)