Aysun1990 Yazgulu-27 hiç ilaç kullanmadım , sonucta hamileliğin bir süreci kusmak. Bir zaman sonra geciyor, keyif alıcagınız zamanlar başlıyor 😊
Asya36 Yazgulu-27 Aysun1990 bir şurup veriyor doktorlar hem mide yanması için hemde bulantiya iyi geliyor
Burcu4135 Yazgulu-27 doktorunuza danısın ben 3 ay prilam kullandım rahat ettim. Siz, kendi kafanıza göre ilav kullanmayın sakın.
Yazgulu-27 Burcu4135 yok doktorun bilgisi dısında ağrı kesici bile almıyor rabbim tüm annelere sağlıkla evlatlarına kavuştursun dayanacaz artık 😇