annesinin_beybisi ya bana bskma ben çok fenayim. Balığın başını görünce yiyemiyorum, orasını temizletip yiyebiliyorum ancak oda büyük balık, uskumru, çipura, levrek gibi.
Hamsi küçük ya yanlışlıkla kemiğini yerim diye ağzıma süremiyorum, balığın o üst derisini hep ayıklarım fosfor denen, midem almıyor. Bu konuda cok yanlış bir örnegim ben. Ton vs asla midem almıyor, O yüzden dilimletip, temizletip alıyor, töyle kızartıyorum.