Zeysezer MelisDeniz bende Ebru hanımdan almıştım ☺️ Nasip canım dua et aylarca deneyenler var mutlaka göreceksindir yumurtlama. Yumurtlama masajını denedin mi Ebru hanımın? Ben adet biter bitmez başladım 15. Gün yumurtladım
annesinin_beybisi MelisDeniz evet ben bu testleri aldıktan sonra farkettim hersey yumurtladigimi ben zamanında regl oluyordum bu yüzden yumurtladigimi saniyordum ama regl olmak yumurtlamak demek degilmis bir ay yumurtluyorum bir ay yumurtlamiyorum doktor öyle söyledi çünkü sol yumurtaligimda kist var soldan yumurtlayamiyorum bir ay sağdan yumurtluyorum bir ay soldan
MelisDeniz annesinin_beybisi aynen kuzum ben de öyle zannediyordum ama ilk kez denicem bakalım insallah olur ya😔 bir yandan umarım daha çok psikolojimiz bozulmaz. Peki koyu çıkıyosa ama silikleşmiyosa çatlamadığı anlamına mı geliyor
MelisDeniz annesinin_beybisi bir de duphaston başlıcam gebe kalana kadar kullanıcaksın dedi hormonlar dengesiz olduğu içinmiş
AnnelikHayali annesinin_beybisi Merhaba. Benim de sağ yumurtalığımda kist var. Geçen ay yumurtlaman olmamış demişti doktora gittiğimde. Acaba benim de mi kistten kaynaklı yumurtlamam olmadı ki?
Nehir-Poyraz annesinin_beybisi işte belkide geçmedi bide belirli saatlerde yapın diyo işte gündüz bi saati akşam ayrı saati var sıvı alımı vs etkiliyo devaö et o zaman sen canım olmadı belkide
Nehir-Poyraz Anesliina oo senin baya koyuymuştu ben bunu sordum ebruya işte pik diyolarmış illa böyle olmasına gerek yok dedi seninde yumurtlama olmuştu dedi
Nehir-Poyraz MelisDeniz valla ben geçen ayda gördüm bu ay da gördüm bende pcoluyum ama canını sıkma o herkeste öyleymiş her ay yumurtlama oluyo diye bişey yok yumurtlama olmadı zamanlar oluyomuş yumurtlama masajını yap canım ben 9.gün yumurtlama gördüm o sayede
MelisDeniz Nehir-Poyraz tesekkür ederim canım yarın biteli 3 gün olcak masaja başlıcam test de 3 gün içinde gelir sanırım 6-7. Gün baslamış olcam yapmaya biraz gec kaldım ama işte emin olamadım sonra da alıyım dedim en azından yumurtlama var mi yok mu anlamis olurum
Anesliina Nehir-Poyraz ben diğer kızıma da hamile kaldığımda bu koyuluktaydı, diğer sabah da öğle 1 de yaptım hala aynı koyuluktaydı, diğer gün bayaa silikleşmişti. Yani t çizgisini C çizgisi kadar koyu ya da daha koyu olduğunda değerlendirilmeli ☺️
Nehir-Poyraz Anesliina benim geçen ayda bu attığım testler gibiydi tutmuştu ama kimyasalmıştı 😔 bu ay bakalım yine değerlendirdik ne sonuç çıkacak bekliyorum
O_61342653 annesinin_beybisi Ilk zamanlarda hafif cizgi olup baxen tamamende kaybolabiliyor sen testi yapmaya devam et regli ittikden sonra 8-9-10-11-12-13-14 gunlerde tekrar cift cizgiyi yakaliyorsunuz
Aslimuuuu annesinin_beybisi mrb instagramda birgebeningunlugu diye bir sayfa var oradaki bilgilendirmeleri oku istersen. Bir de tavsiyem özellikle taze sperm(kaliteli sperm) için zaten çok uzun aralıklı ilişkiye girme yani bikaç günde bir olsun.sonuçta rahminde de bi süre(yaklaşık iki gün) canlı kalabiliyo sperm hücreleri.pco olduğun için belki henüz yumurtlama olmadı ya da kaçırdın. İki ya da üç günde bir ilişkiye dikkat edersen kaçırdım mı endişesi de yaşamazsın.bir de bu forumda dikkatimi çekti pco lu herkes hamile kalamıycak sanıyo ama böyle bişey yok.. içini ferah tut umarım tez zamanda güzel haberler alırsın.
Nehir-Poyraz Anesliina inşallah olur ve sağlıklı olur geçen ay gün aşırı da değerlendirmiştik hani sadcee yumurtlama zamanını değil bu ay öyle olmadı çok sık birliktelik sağlamadık çok nadir oldu bi yumurtlama zamanı oldu işte ondada oldumu olmadımı onun stresi var pek ümidm yok o yüzden bu ay bakalım Allah nasip ederse zaten olur bi şekilde diyorum
Anesliina Nehir-Poyraz bizim işte 2 hazirandı yumurtlamam, 2 ve 3. Haziranı değerlendirdik sadece. Bugün kan verdim 13 çıktı beta sende hamilesindedir sadece yumurtlamayı bile değerlendirdiysen