annesinin_beybisi bende ovulasyon testi kullandim,her gun yapiyordum 14. Gunde tam kirmizi olmadan, ertesi gune rengi Acilmaya basliyordu ,doktor yumurtan olgunlasiyor ama catlamiyor,sebebini arastiralim dedi,hormon testinde prolaktin hormonu yüksek cikti,onun için ilac kullandim,sonrasında cıvan percemli,hayıt otlu karisim bitki cayı ictim,o hormonlari duzenleyip dogurganligi arttiriyormus,o ay hamile kaldım darısı başınıza ,arastirin sebebini