30 haftalık gebeyim ikizler geliyor size birsey danışıcam 27 haftalıktan hasteneye gidim şeker yüklemesi icin ama açıklığımın olduğun söyleyip yatış yapmışlardı acııklıgım 4 santim varmış bir hafta yatım hastanede sonra kendi imza atıp çıktım şimdi ise agrım var ve kiloduma hafif böyle kan renginde
`)
geldi neden gelmiştir ogrene bilirmiyim @