Bende geçerdim. Hamileliğin 3 ayında. Öldüm desem yeridir. Normaldedir bağırsak hastasıyım ((crohn ). Dizanteri benim hastalığımı da tetikledi. Hiç hamileliğimden tat alamadım. 10 günde 5 kilo kaybettim. Kusma, ishal, karın ağrısı:( çok kötü gerçekten