Essa33 19 haftalığım fazla dikkat etmiyorum kendimi de kısıtlamıyorum cips olursa yiyorum,çikolata,kola vs hepsinden bebeğin sağlığını etkiler mi cok ciddi bir sekilde 😢
Deletedmom_5 Essa33 Çok abartmamak şeklinde mesela önümde kola varsa yarım bardak içerim cips varsa yerim çikolatayı zaten nerdeyse her gün yiyorum önemli olan abartmamak ☺️
shinemuu Essa33 Bebek her zaman en iyisini seçiyormuş kendine. Arada tadımlık yerseniz sıkıntı olmaz. Ama sağlıklı besinler tüketmek yerine öğünleri bu şekilde geçirirseniz gelişiminde sıkıntı olabilir tabi ki.
leyla-kaya42 Essa33 cok ciddi problemlere yol acmaz belki ama ikinizinde sagliksiz kilo almanizi saglar ilerleyen zamanlarda sekeriniz olabilir bunu tetikler o zaman sizde bebeginizde etkilenirsiniz. Hic yemeyin denemez tabi ama sinirlandirsaniz iyi olur.
DenizSayer Essa33 cips etkiliyor diye biliyorum bebeklerin büyüyüp gelişmesini olumsuz yönde biraz azaltmaya çalışın diğerleride tabi sağlıksız az yerseniz bir sorun olmaz sağlıklı şeyler tüketin
Essa33 DenizSayer Tamam canım dikkat etmeye çalısacağım cok canım çektikce bende yiyorum o yüzden azar azar 😊
Happyturuncu Essa33 kola çok nadir olmakla birlikte diğerlerini yiyorum canım ama 32 hafta bitti kolayı toplasan 2 bardak içmemişimdir
Happyturuncu Essa33 evdekilerde kavga dövüş haldeyiz görünce dayanamıyorum diye onlarda içmiyor 😂😂 kola çok zor yemek ile çok severim