Portakalgeliyor Anneler hastane odasını süslemeye izin veriyolar mı böyle şık şıkıdım değil de üç beş bişey koysak 😂😂 yeni doğum yapan annelerimiz denk geldi mi , yaptı mı ? Benim gibi iki üç süs koymak isteyen var mı acaba ? 😘😅🥰
Omerhatice Portakalgeliyor benim gideceğim hastanede izin veriyorlar ama kimse gelmez çünkü evime uzak bi hastane cok uzak değil ama nasipse herkes eve geliriz dediler.. Ben o yüzden hastaneye bi sağa bi sola balon standı bırakıp ortayada aynalı tepsiye bi 10 tane yaptırdığım hediyelikden birakicam o kadar oda doktoruma asistanina vermek ve güzel bi resim çekmek için 🤗
Asilinannesi35 Portakalgeliyor ben İzmir Medicana hastanesinde doğum yaptım izin vermiyorlarmis bende sadece isim yazılı kapı süsünü goturdum. Yeterli geldi banada.
gulin-35 Portakalgeliyor ızın verıyorlar fotografcı organızasyonculara bısey demıyorlar bende gecen hafta sordum kendımız yapcaz bı kac balon sus dedım e tabı yegenler falan yardıma gelcek sısırmeye sorun olmaz dedıler hastaneye baglı bence
Portakalgeliyor Omerhatice Biri gelsin görsün diye değil ben anı kalsın istiyorum düğündede istediğim biley olmamıştı :(
Neseli5 Asilinannesi35 bende orada yapıcam Allahın izniyle😊 doktorunuz kimdi acaba memnun kaldınız mı hastaneden?
Asilinannesi35 Neseli5 benim doktorum dışarıdan geldi canimm. Hastaneden son derece de memnun kaldım. Baya iyi bir hastaneydi. Diğer hastanelerle zaten arasında çok fark edilebilecek kalite kokan bir hastane. Kesin tavsiye ederim.
Neseli5 Asilinannesi35 evet evet gerçekten kaliteli odaları fialn otel odasından farkı yok bunlarda önemli hemşirelerin yaklaşımları filan, inşallah bende memnum kalırım 🌺🤲