Funda2735 iki gün önce vurundum burada okuyordum ağrıyor falan diye ne kadar ağrıyabilir dedim kolumu oynatınca bile canım yanıyor ya
Sedasenn Funda2735 benim bir hafta sürdü baya ağrıyordu kaldıramıyordum bile kolumu sen fazla oynatmaya çalış
1prens_annesii Funda2735 kolonya sür buz tut canım benim 3 gün agrımıştı kolumu kullanmadığım halde😌 geçer inşallah.
Hilaltunceldursun52 Benimde oyleydi peceteye boooll kolonya döküp koluma tutuyordum ablam ebe o soylemisti cok iyi geliyordu 🙏
Edali87 Birde kullanmadigin kola oluyormuş o da sol genelde e sola yatıyoruz nasıl yatilcak? Daha olmadım ama şimdiden gerdi beni ..
Funda2735 Edali87 bende sola vurundum üzerine yatamıyorum sağa yatıyorum gözün korkmasın canım başa gelen çekiliyor daha doğum var 🤲🏻😬