Klbkmmm o haftalarda yaşamıştım şuan 39 geçti ama o ara gece uyuşmalar yüzünden ağladığımı biliyorum vücut ödem topladığında sinirlere baskı yapıyormuş ondan dolayı çok sinir 🤐bozucu bir uyuşma oluyor du doktor magnezyum vermişti suda eriyen akşam yemekten sonra onu içiyordum ki gece ye yakım etkisi olsun gibi kendimi inandırdım 😂 tam uyumadan bir çay bardağı süt içiyordum birde tuzu baya baya azalttım ödem gitsin diye yatarken ara ara ayak bileklerimi el bileklerimi çeviriyordum biraz rahatlatıyordu umarım faydası olur sana da 🙏