Merhaba arkadaşlar . 12 haftalık hamileyim 🧿 bi kaç gündür idrarımı yaparken rahimde baskı hissediyorum sanki . Ama yaptıktan sonra geçiyor devam etmiyor ağrı . Öyle çok şiddetli değil . İnsan normal mi diye düşünüyor tabi 😞 normal mi sizin de oldu mu ?