esranur-ekk ben ilk gebelikte çok dikkatliydim kesinlikle hep sola yatıyordum ikincide ne oldu anlamadım ne zaman kalksam gece ya sırt üstü buluyordum kendimi ya da karnımın üzerinde hatta doğum yapacağım güne kadar sırt üstü yattım ama bilerek değil bacak agrısından bir de uyku sersemliği dönüyormuşum Allah’a şükür ikisi de sağlıklı bebişlerimin.☺️