Kizlar çaydanlığımi temizledim . Bardaklarimi ozana yatirmistim acil gitmem gerekti bardakları unuttum ve kireçlendi iki defa makinede yikattim çıkmadı gene kireç sökücü ile beklettim bu kez cikti kireçler bardak dan ama çay yapiyom hiç tadı yok saf saf okdr da kaynatiyom hani çay da mi sorun tarihe bakiyom dahw geçmemiş ama evimde cay icemez oldum. Babama giderim ayni sekilde babamda benim gibi temizler ama cayin tadinda bı degisiklik yok icilir yani. Çaydanlıkda bi sorun yok yeni evliyim candanlikta yenj. Sizce neden saf saf misafir gelse icilmez . Yeni çaydanlık mi alsam başka kahve bardağına katiyom cay ayni tadsiz