Seda-1 Kızlar Merhaba 36 haftalık gebeyim kolumda bileziğim vardı elim çok şişmiş çıkmıyor ne yaptıysam çıkmıyor çorapda denedim poşetle yağladım krem sürdüm köpükledim yara oldu elim çıkmıyor ve sezaryen olucam napcam bir fikir verin lütfen ☹️
Kumru_ Seda-1 Ay yanlış anlamayın ‘Eltim şişti’ sandim başlığı🙈 Hastaneye yada kuyumcuya gidin isterseniz belki yardımcı olurlar
Eylulunannesi-2 Seda-1 bilezkten kastın altın mı. Altın deglse kır gtsn. Altınsa bi kuyumcuya danş cnm
bykarakan eliniz biraz toparlandığında çıkarmaya çalıştırken parmaklarımıxı birliyoruz ya o şekilde biri sıkı sıkı streçlesin el daha minik oluyo çıkabilir öyle