Kızlar merhaba.Hamileliğin 8.haftasına girdim ve her sabah kusarak uyanıyorum nerdeyse ne yiyorsam çıkarıyorum,midem yanıyor.Kusmalar geçici mi yoksa bir ilaç kullanan var mı?her gün içim dışıma çıkıyor bide öğretmenim derslerde bu durum beni zorluyor.Ne yapacağım bilmiyorum.