pamuktenlim bizde dün 3 aylık olduk bugün rota virüsü için ekstra aşı yaptırdım … gülüyor artık tepki veriyor herşeye fakat bugün biraz aşıdan ötürü huysuz :) bende yakında işe başlıcam doğum iznim sona eriyor bakalım 2 çocukla yeni maceralar bekliyor beni 😂