Merhaba, ben ilk doktora gittiğimde beta 150,39 çıktı öğlenden sonra gitmiştim…
2 gün sonra sabah 244 çıktı sizce normal mi? Yarın doktora birdaha kan vermeye gideceğim ama içim rahat etmiyor :( ve çok az bir şekilde kahverengi kanamam var ara sıra geliyor onun icin zaten ilaç yazdı doktor…