38+2 de gelen mucizem 10.06.2021
Öncelikle herkese merhaba dogum hikayemi burada paylaşmak istedim belki birine yardımcı olurum 38. Haftamda kontrole gittiğimde nst de hareketlerde azalma gördük suyumda da azalma vardı beni o gün 4 kere nst 5 kere suyuma baktı acil de binlik serum takıldı serumdan sonra bebeğim hareketlenmeye başladı sonra nst de 13 kere hareket etti ama suyumda değişen bisey olmadı doktorum başka bir doktor arkadaşıyla tekrar baktı ve suyum gerçekten çok azdı bizde gece 12 de yatışa karar verdik sabaha kadar iki tane binlik serum daha takıldı suyum çoğalır umuduyla ama aksine sabah muayene ettiğinde yok denecek kadar azdı doktorumda spinal sezeryana karar verdi ama normal dogum icinde açıklığıma baktı hic yoktu ve rahmimde gerideymis oyüzden riske atmak istemedik beni 1 saat sonra sezeryana aldılar girdiğimde saat 12:00 oğlumun doğduğu saat 12:39 da mucizem doğdu kilosu 3270 gram boyuda 50cm o kadar güzelki bana o an herşeyi unutturdu ve şuan yanımda mis kokulum 3 günlük olduk bile şükürler olsun 🙏
Allah yavrularınıza sağ salim kavuştursun sizleri demem o ki risk varsa hiç biseyi aksatmayın yavrularımız nasıl ne zaman gelmek istediğini gerçekten kendileri karar veriyo rabbim herkese kolay dogum yaşatsın insallah uzun oldu biraz hakkınızı helal edin 🥰🙏👼💙