37+1 haftalıkken kontrolümüz vardı ama doktorumuz izne çıkmıştı ondan önceki kontrolde bebeğin kilosu düşük olduğu için 10 güne gel demişti ama biz görünemedik benimde o hafta boyunca yoklayan sancılarım olmuştu birde içime kuşku düştü su sızıntımda olduğunu düşünüyordum doktora o gün mesaja attım ve hastaneye gidip ultrason nst yaptırmamı istedi mesai saatleri dışında gitmiştik nöbetçi doktor karşılamıştı bizi ultrasonda bi sıkıntı yoktu su sızıntısı yoktu ama nst de sancılarım cıktı 2 paket serum aldım ve ciğer geliştirici yapıldı yine nst çekildi ve düzenli sancı doğumun tetiklenmis ister sancıyı evinizde çekin ister burda çekim dediler sancı artıp suyun nisanın geldiğinde hemen gelin dediler eve geçtim yorgundum uyumuştum sabah 5 te sancılar sıklasmaya başladı ve ben saat 8 de doktora tekrar mesaj attım sancılarım arttı diye hemen hastaneye geç dedi doktor hastaneye gittik nst ye baglandım bir saat nst çekildi 100lere vuran sancılar tabi ben hem fazla hissetmiyorum hemde açılma yok bebeğimde kilosu düşük olduğu ıçın sezeryan kararı aldık ve meleğim dünyaya geldi 06.06.2021👧