Mutluolmaliyim Kizlar iki gün önce yoğun kanama yaşadım 15 haftaliğim bebeğimde sağlıklı dediler ama eşimle kan uyuşmazlığı vardı tekrar iğne olmalimiyim
Aysobaciniz Mutluolmaliyim doktorunuza söyleyin tekrar yapabilir kanamada hemen yapılacak demişti bana
aysenunur Mutluolmaliyim kanama niye öle oldu acaba benim gece ilişki sonrası kahve rengi şeklinde oldu😑 çok şükür bebeğim iyiymiş ama
aysenunur Mutluolmaliyim haftası önemli değil galiba canım gerek duyulunca yapılmadı gerek ama bi doktora danış canım bide kanama olunca üstünden çok vakit geçmemeli
Aysobaciniz Mutluolmaliyim bana hafta söylemedi ama en ufak bi kanaman olsun yapacağız dedi canım istersen yarın bir ara sor
Mutluolmaliyim aysenunur bilmiyorum canım çocuğun bisikletini taşımıştım onu yaptı ilişkidenmi oldu bilemiyorum ama iğneyi yaptırmalıyım sanirim