Nazo1212 23+4 haftalık gebeyim ayak bileklerim ve parmaklarım şişmiş bugün biraz bı zararı olur mu ilk gebeliğim olduğu için bı an korktum
Asilinannesi35 Nazo1212 tuzluyu kesin ve bol su için tuvalete gittikçe ödem dağılır zaten hamilelikte ödem gayet normal stres yapmayın
Aysobaciniz Nazo1212 uzanırken ya ayaklarınızı uzatırken altına yastık koyun havada kalsın azaltıyor.
Fatosef Nazo1212 benim de ellerim ayaklarım şiş hemşire bastırınca içine çöküyodu tuzu kesinlikle yeme dedi bol su iç dedi. Bebeğe zararı var mı bilmiyorum ama yürürken ve hareket ederken ağrı yapıyor ayakkabı terlik olmuyor bile artık 🙄
Nazo1212 Fatosef aynen gerçekten öyle oluyo yürümekte zorlandım resmen bugün büyük gelen ayakkabı bile olmadı