YunSer Hanımlar merhaba, şuan 32.haftamdayım ve erken doğum riski var dua ediyorum ne kadar kalsa kar diye. Var mi 36 haftalarda doğum yapıp da bebegi küveze girmeyen?
Bsmlh YunSer 37+0 zor dayandı o gün aldılar cnm küveze girmedi hatta doğumdan once cıger gelıstıcı vuruldu
Gmz41 YunSer Bu sorunun cevabını ben de merak ediyorum bugün 35+0 olduk cumartesi gecesinden beri hastanedeyim sancılarım var ciğer geliştirici yapıldı ama doğumu bekletmeye çalışıyoruz en azından 36+ haftaları görseydik diyorum artık bir hafta daha beklese bebeğim.
YunSer Bsmlh Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏 darısı bizim gibi bekleyenlere olsun insallah
YunSer Gmz41 Allah yar ve yardımcınız olsun bende sancı çıkmadığı için evde yatıyorum. İnşallah 37 den önce gelmez minnoslar 🤲
YunSer Burcu291119 Allah bağışlasın Allah hiç ayırmasın inşallah 🤲 darısı bizim gibi bekleyenlere olsun inşallah 🤲🙃 kaç kg doğmuştu onun için de etken diyorlar