Bussratozaan 2-3 gün önce vuruldum canım. Benimde ilk gebeliğim ama doktorum yinede yapılmasını istedi, reçete yazıp eczaneden aldık 109₺ soğuk bir ilaç olduğu için depodan getirttiler hemen gidip hastanenin acilinde vurdurdum. Bazı doktorlar yatış gibi gösterip hastanenin stoğundan kullanıyormuş öyle daha pahalıya gelebilir bir günlük yatış ücreti alıyorlarmış ama devlete gidersen ücretsiz vururlar/ ilk gebelik diye önemsemeyip vurmayadabilirler