miniginannesi3 Biz lime olduk 12 + 2 yarın muaneye gidicem inşallah sağlıklıdır ve cinsiyetini öğrenebilirim 😇
miniginannesi3 Ays0 o masallah cinsiyetiniz neydi Allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🥰
Ays0 Seldabayar pozisyonu uygunsa ve kullanılan cihaz iyiyse oluyor benim ilk tahmin 11+2ydi bacak arası boş ama daha çok küçük o yüzden kesin düşünme kızım diye sevebilirsin şimdilik demişti doktorum ve değişmedi neredeyse 30 haftalık olacağız
Sulee_ eylul02 aaa bendede 23 deyken şalgam yazıyordu neden öyle farklı mı yazıyor herkesde acaba şaşırdım bak şimdi 😃