Csknaz Sol kasigim agriyor kızlar 10 dk agriyor 15 20 dk iyi sonra hafif gene başlıyor ama nişanım veya suyum gelmedi 37+2 haftalığız bu arada ama kasigim çok agriyor
AkademisyenAnneee Csknaz Sancı arası kaç dakika kaydet . Eğer sancı arası dakikalar kısalıp sancının şiddeti artıyorsa doğum sancısıdır . Karnın sancı sırasında dokunduğunda basket topu gibiyse doktorunu ara mutlaka
Eski9 Csknaz gece bende çok kötü oldum dediğiniz gibi kasılmalar kasıklarda ağrılar çok fazla oldu bir duş aldım uyudum geçmişti yorgunluktan oldu diye düşündüm ben
Gul2528 Csknaz benimde kasigim bebek hareket ederken açıyor hemen dakikasında geçiyor sancı bu mu acaba anlayamam diye korkuyorum birde 38+4 um bende ilk gebelik olunca birşey bilmiyor insan
meraklianne1 Csknaz kişiden kişiye fark ediyo diyolar bazılarının bele bazılarının rahime vuruyomuş adet sancısı gibi olabilirde burda sadece sancıyla giden bi sürü insan gördüm belkide geliyodur miniğin😳😳
Csknaz AkademisyenAnneee adet sancısı gibi ama şiddetli aynı gobi ama kötü yapıyor beni dokoturumu arasam mi normal mi bilemedim
meraklianne1 Csknaz valla sezaryende de teyzemin kızı gün almıştı suyu geldi mesela direk gitti sizde de böyle bişey olabilir dayanamayacak gibiyseniz doktorunuza danışın mutlaka
AkademisyenAnneee Csknaz dakika arası sıklaşıp şiddeti arttıysa ve basket topu gibiyse bebek kesinlikle ara. . Doğum sancısı adet ağrısının bin katıdır bele ve bacaklara vurur yürütmez
Tugsem1 AkademisyenAnneee bişey sorabilirmiyim cnm bebek baskettopu gibi oluyorsadan kastınız ne acaba yani öyle olunca ne oluyo 🤔
ebru23 Csknaz yalanci sanci dinlen biraz uzan gecer bazen 15 20 dk bile suruyodu benimkiler. Belden girince duzene girince keskinlesiyor
AkademisyenAnneee Tugsem1 Sancı girince bebek karnınızda dokunduğunuzda basket topu gibi sert oluyorsa doğum sancısı olmuş oluyor . Doktorum söylemişti ve gerçekten de öyle oldu .
Tugsem1 AkademisyenAnneee teşekkür ederimm cnm bnde miniğimi bekliyorum artık son 2 günüm kaldı uygulamaya göre ne zamn gelir hiç bilmiyorum takip ediyorum ilk gebeliğim olduğu için pek fazla bilmiyorum buna dikkat edicem ☺️