Busra228 hicbirsey yoktu. Bir süt içtim mutfağa gidip geldim bir sancı başladı eşime söyledim sancım var diye. Oda nefes taktikleri filan beni sakinleştirdi. Sancılarım 5 dk da bir başladı belime ve kasıklarıma doğru sancı verip 10 15 sn sürüp bırakıyordu. Ve 5 dk da bir devam etti doktoru aradık. Bir süre kontrol et yalancı sancı olabilir yalancı kasılma olabilir dedi tamam dedim bir süre baktım. Yine devam ediyor doktorum aradı devam ediyor mu dedi evet dedim hemen hastaneye geç nst bakılsın dedi tamam dedim hastaneye gectim nst bakıldı. sancım çıktı ve sezeryan doğum yaptım.