Ayse7171 gözünüzü korkutmayın. elbetteki uyuşma geçince kalkarken,otururken zorlanıyorsunuz ama Allah bebeğin hatrına herhalde yardım ediyor. Ben adet olduğumda bile ağrım var diye yatardım, sezaryen olduğum 3 gün oldu Allah’a şükür her şeyi yapabiliyorum. Gözünüzde büyütüp kendinizi strese sokmayın,sonrasında da yatıp kalmayın. Tıpkı doğuma hazırlık gibi bolca yürüyüş ve sıvı tüketimi ile atlatabilirsiniz bu dönemi inanın😌