Aylaa55 ben Allah a şükür hiç istifra etmedim ama bulantım, mide ağrım çok oluyordu. Doktor bulantı için hap vermişti onu içiyordum midem içinde şurup vermişti. Şükür benim 2. trimesterle bulantım kalmadı. Ama şu ayakta duramama bende de oluyordu. Ağrıdan çok tansiyonum düşüyor gibi oluyordu ki şuan 25 haftalık hala çok ayakta duramıyorum. Sen nolur nolmaz doktora git canım bişey yapmazlarsa da aklında kalmamış olur 🌸