Haticesari Bizde 39+4 olduk 41 e kadar gelmezse dogurturuz dedi doktor bakalm insallh kendi sancimizla gideriz kızlar
Haticesari Ebru92 benim Acikligim da yok 2 gün önce belden giren sancim vardı duzensizdi geçti Şimdi hıc bisey yok nasıl.olcak bilmiyom
Morperi Ben 3 gün sabah akşam adaçayı içtim demlerken içine bi tanede tarçın attım..3. Günün sonunda bi anda 10 dk ya düşen sancılarım oldu..bu arada sabah akşam squat yapıyodum ve son hafta sürekli merdiven inip çıktım