[silindi] Minik_kalplim_ nereden nereye gidiyorsunuz bilmiyorum ama bana göre hızlı tren arabadan da daha rahat
nevamm1 Minik_kalplim_ hızlı tren otobuslerin her deliğe girmesi her yerden yolcu almasına deli oluyorum her gara giriyorlar buda yeni çıktı eskiden bu kadar değildi 😤
meraklianne1 Minik_kalplim_ ben otobüsle gittim hep ankaraya ama şuan yer bulursan hiç düşünme tren al serin ferah geniş wc filan da hep içinde var 🍁
meraklianne1 depsizoo ben gitmycem keşke gidebilsem kocaelinde oturuyorum ankarada ailem ama 38 haftalık oldum artık annem gelsin😁😁
depsizoo meraklianne1 yakınmışsın bana 😁 ben 31+2 yim şuanda 21 inde inşallah doktor izin verirde giderim ya
meraklianne1 depsizoo sen nerdesin ben 36 haftalıkken gittim sende gidersin😂😂 tabi herhangi bi tehliken yoksa
meraklianne1 Minik_kalplim_ Otobüste çok yorucu değil sadece bunaltıcı ben 36 da gittim sadece günü birlik bi ödemim oluştu başka bişey olmadı hamd olsun imkan yoksa mecbur zaten otobüs
Ays0 meraklianne1 ben Adana da yaşıyorum annem Ankara da ve max 2 ayda bir gider geliriz hep uçakla gidip geliyoruz bu aya kadar 250ydi şimdi baktım 350 olmuş ama değer ya 1 saatlik yol yorulmuyorsun bile