Hanımlar ben bir şeyi çok merak ediyorum burada hep hangi meyve sebze oldunuz diye post açılıyor ya o post hoşuma gidiyor bakıyorum ve mutlaka gördükçe yorum yazıyorum ama bişey çok dikkatimi çekti mesela orda 10 haftayken çilek olanlar var 🙂 biz 10 haftayken uygulama incir olarak gösterdi 😊 neye göre değişiyor onu merak ettim 🙈
şuan 11+1 yeşil limon büyüklüğündeyiz bazılarında 11 şeftali ben anlamadım neye göre rastgele mi seçiliyor 😊