Mucizem_m Kızlar oğlumuz olacak bizim isim bulmakta zorlaniyorum başından beri bir isim düşünüyorum “Kağan” ama halamın oğlu oğluna koymuş sizce bende koysam ayıp olur mu ya da saçma olur mu?
Kesosmommmm Mucizem_m oğlumun adı Oğuz Kağan 🤩 herkeste çok beğeniyor neden yanlış olsun onlara özgü mü sadece o isim oğlumun öğretmeni bile aradı izin verirseniz bende çocuğuma koyucam diye ne demek tatbiki dedim
Mucizem_m Kesosmommmm bende evlenmeden önce istediğim bir isimdi şimdi oğlum olacağı için fikrinizi almak istedim Tesekkur ederim bu arada oğlunuzun adı da çok güzell🥰
Serpil-3 Mucizem_m valla ben olsam koymam aynı ismi bide zaten kağan yada kaan bana söylemesi zor ve kaba isim gibi geliyor anlayamadığım bu isimde "ğ"olayı olsa bi dert olmasa bi dert
Dilay24 Mucizem_m merhabalar, sizin yerinizde ben olsam koyardım. O koydu diye koymamazlık yapmazdım. Benim de nasipse oğlumun ismi Ali Kağan olucak 💙🌸
Mucizem_m Dilay24 alı kağan da güzel aliyi de söyledim eşim istemedi ama kağanı ikimizde beğendik bilemedigim için fikrinizi almak istedim Tesekkur ederim 🤗
Guneyinannesi1 Mucizem_m takılma bosver böyle seylere herkes herseyde özgür asıl o kalkip sen niye benim oglumun ismini koydun diyemez asil bu sekilde derse ayıp olur ve scma olur :)
Melisaesndmr Mucizem_m ayıp olacağından değil ama eğer uyuz bir tipse ay sirf biz koyduk diye koydu falan gibi biseyler derse canınızı sıkmasın yoksa ne ayıbı .
Mucizem_m Melisaesndmr yok aslında hiç öyle biri değil kim ne isterse yapsın tıp de biri çokta seviyorum kendisini sizinde fikrinizi almak istedim 🤗
Dilay24 Mucizem_m anlıyorum, teşekkür ederim. Eğer koymak hep istediyseniz koyun bence 😇 hayırlısı olsun 🥰