Bb1 Bende 17+4um son günlerde.adet olacakmışım gibi karnımın ici ağrıyor özellikle küçük yada büyük tuvaletim gelince ağrı çok şiddetleniyor. Kusmalarim bitmişti 2 gündür yine başladı. Dün kontrolüm vardı bebeğim çok şükür gayet iyiydi. Ben plesenta previa yim ağrılarımı rahimdeki baskıya ve rahimin yer değiştirmesine bağladılar normalmiş yani. Seninde normaldir inşallah