Busra3509 Merhaba anneler. Bem doguö yapalı 1 hafta oldu İlk 2 gün cok gğzel meme tutuyordu. Hemsire mama vermis az bsey sarılık görünce doymuyor sanırm diye. O andan itibaren inat ediyor cocuk zor tutuyor. Ac kalınca cok aglıyor kasıkla da cok aglıyor mecbur biberon verdik. 2 saatte bir uyandır süt sag ver dediler. Kac cc sagmam lazım her 2 saatte bir acaba??
Merkun Busra3509 benimde 12. günüm hiç bir şekilde meme istemiyor bende sağıp veriyorum bazen 40 cc içiyor bazen 70ccle anca doyuyor.. yani bu benim kendi oğlumda gözlemlediğim
New34 Busra3509 30-50 ml arası içer.ama şırınga ile verin en azından su an çok küçük vazgeçirebilirsiniz.doktor bana aç bırak demişti dinlemedim çok pişman oldum 1 sene süt sagdım sütüm kesildi sonunda. şimdi ikinci bebeğim yine meme almıyor ama bu sefer gerçekten aç bırakıcam
Nurhanimm Busra3509 2 kilo bir bebek bile en az 40 iciyo anne sutunu illede 2 saat degil 1m5 saatte bir de alabilir.
Hellolo Canım Allah analı babalı büyütsün öncelikle benimde hastanede şekeri düştü 2 kere bebeğimin mama verdiler bende eve geldikten sonra birkaç kere mama verdim çünkü sezeryandım ve emziremedim canım yandı sonra toparladım 2 güne başladım emzirmeye birkaç gece çok inat etti ağladı doymadı ama direndim şimdi emiyor çok şükür sütümde emdikçe indi çok aç bırakmayacak şekilde emzirmeye çalış anne sütü sarılığın daha çabuk önüne geçiyor çok sıkışırsan mama verirsin -Kaç cc içtiğine gelince hastanede 60 verdiler hep ama yarım kaldı eve gelince ben hep 30 cc yaptım (zaten birkaç defa içti mama evde) -birde mama benim bebeğimi çok uyutuyordu şimdi anne sütüne geçince daha sık uyanmaya memede kalmaya başladı (kullandığım mama hipp ) -Bazı geceler çok uykusuz kalınca yada bebeğim huysuzlanınca sağdığım sütümü ısıtıp veriyorum biberonla ama çok nadir başa çıkamadığım zamanlar mamadan daha iyidir diye düşündüm tabikii her anne ve bebeğin serüveni farklı umarım sağlıcakla büyütürsünüz bebeğinizi benim içinde koklayın minnakı♥️🌺
Busra3509 Hellolo çok teşekkür ederim beni aydınlattnz 🌸💕🙏 Bende mama değil süt sagyorum 30.40 cc veryrm 2 saatte 1. Acaba cokmu veryrm az mı bilemedm 😊🤦♀️
Busra3509 Hellolo bide bende sezeryan yapdm. İnatla yürüyorm canım cok yanıyor ama yatmamaya calısıyorm. Kalkarken otururken Sanki yırtılyo gibi dikisim Yarn dikis alacak malsef elle dikmis herhalde korkuyorum smdi dikis alınırken acır mı diye.. Bide sey benim ilk dogumum da bilgim yok Kanama ne kdr sürer acaba asırı gelmiyo zaten az gelyor. Normal adet gibi az.. Bide sezeryan dan sonra iliskye ne kdr süre sonra giriliyor acaba biliyor musunuz. Cok soru sordm kusura bakmayn. İlk ya hc bsy bilmiyorum 🤦♀️ Tesekkür ederim tekrar 🙏
Merkun Busra3509 ne kadar yediğine bağlı 40cc yediği zaman 2 saate acıkıyor biraz fazla yiyince 2,5 3 saati buluyor ☺️
ilayda-123 Busra3509 çocuk doktoru bebeğin kilosuna göre hesaplıyor kaç cc içmesi gerektiğini her bebekte farklı yani 😇
Ozlemust Busra3509 kanamam 33 günsürdü. Sonra 10ngün olmadı 1 gün azcık gene geldi suan ara ara geliyor bir damla 2 damla gibi 2.5 aylığız İlşkiye eğer bir sıkıntın ağrın yoksa 40ın çıktıktan sonra giriliyor
Hellolo Busra3509 canım o acılar bende 1 haftada azaldı baya bi işimi gücümü yapabiliyorum ama zorlamadan sakın zorlama kendini kanama herkeste değişiyormuş bende normal regl gibi oluyorum ne kadar sürer bende bilmiyorum benimde ilk bebeğim 40 çıkmadan ilişkiye girilmez bizde kanama olmasa bile birde ben spiral taktırmak istedim 40 çıkınca doktor 3 4 ay kendin korunacaksın sezeryan oldupu için erken takamam dedi onuda belirteyim kazayla olmasın dikkat et
Dlkata Bende bugun 7.gun dogum yapalı hem sezeryan hemde 34. Haftada dogduk hastanede mama verdıler ama bana dedıklerı 2 satte bir emzırceksın 3. Saatinde mama verıceksın emzırmeden kalan boslugu mama ıle dolduracak bebek ayrıca enjektorle verdıler mamayı cok sukur guzel emıyor benıde
Busra3509 Dlkata oh ne güzel Bende sırf süt veriyorm Ama mama da versem mi acaba diyorum günde 1 kere bile olsa
mervegnr Dlkata bende 3 gün önce 34+5 te sezeryanla doğum yaptım canım, aynı durumdayız 😊 benim kızım küvezde şuan da yolunu gözlüyorum, senin böyle bir serüvenin oldu mu, şükür yavrun yanında sanırım 🤲
Ozlemust Busra3509 verin mama kötü bişe değil aç kalmasın benimde sütüm gelmedi az geldi 1 yada 2 kere mama verdim şuan mamayı kesim sütm arttı. Desteklemek lazım mama kötü bişe değil süt azsa.
Busra3509 kadriye25 gercekten öyle Bana dedi asırı değil bosuna canını yakmayalm bolbol emzir dedi ama 🥺
New34 Busra3509 evet oğlum kuvözde ordan biliyorum hemşire iştahına göre 30-50 ml arası en fazla 60 içer dedi. Ayrıca bir tavsiye vereyim bende dayanamıyordum ağladıkça verdim doktoru dinlemedim doktor bir kere aç kalır iki kere kalır süt sağmak kolay olmadığı gibi sütün de kesilir dedi. Gerçekten süt sağmak o kadar zor ki bir yıl ne uyudum ne bir yere gittim önceleri her iki saatte bir biraz büyüyünce üç saatte bir tam bir kabustu sabah akşam gece hiç fark etmez sağıyordum 1 senede sütüm gitti😭 çok zor allah yardımcın olsun 🙏
Ozlemust Busra3509 2 saati beklemeyin yeni doğan sürekli emmek ister ne kadar çekebilirse doyana kadar ayırmayın
Nurhanimm Busra3509 bebegim kuvezden ciktiginda siringayla veriyoduk anne sutunu 40 iciyodu 60 iciyodu meme veremedim ememedigi icin Sagip veriyodum