İlk defa böyle Bi konu açıyorum ama gerçekten bıktım. Belki öneri gelir simdiden teşekkür ederim.
Benim arçelik marka çamaşır makinem var yaklaşık 2 sene önce almıştım ama ne yaparsam yapayım kaç tane yumuşatıcı denedim koku vermiyor makineden çıktığı anda bile. Biliyorum yumuşatıcı zararlı ama çamaşırlar koksun istiyorum. Üst katımda eltim oturuyor kendisiyle konusmuyoruz Bi çamaşır yıkıyor miss gibi yumuaşıtıcı kokusu geliyor bayılıyorum hangi markayı kullanıyor bilmiyorum aşırı merak ediyorum 😂🙈 kızlar arçelik kullanıp çamaşırları missss gibi kokan var mı acabaa hangi markayı kullanıyorsunuz 🙄🥰