mom073 devlet memuru işçi fark etmiyor ya doğum parası dedikleri şey çalışacağıng unlerin rapor ücreti doğum öncesi 8 hafta ve doğum sonrası 8 hafta şeklinde tabi ne kadarin ücretini yaptiriyolar bilmiyorum ücretli izin diye geçiyor ya aldığımız para o doğum ücreti diyip kafa karistiriyorlar ya sinir oluyorum biz çalıştığımız için 37. Haftaya kadar onun ücretini alıyoruz