asyahumam Kızlar madre bebekten lohusa seti düşünüyorum fiyat uygun geldi ,alışveriş yapanlar var mı acaba ürününüz nasıl ? İç gosteriyor mu cevaplarsaniz sevinirim hatta fotoğraf da varsa çok iyi olur teşekkürler şimdiden
Ayseee4238 asyahumam ben aldım sabahlikli lohusa setinden şuan yıkayıp kaldirdigim için resim yok ama çok güzel kaliteli çok hoşuma gitti gerçekten pişman olmazsınız bence ayrıca dediğiniz gibi trendyolda falan aynı ürün daha pahalı nerdeyse aralarında 50tl fark var.
Eskchn Ben madre bebekten hastane çıkışı yaptırdım çok sevdim ve memnun kaldım. Ama lohusa gecelik takımlarını maalesef bilmiyorum
Gulceefe-00 Eskchn merhaba isimli hastane çıkışı mi yaptırdınız? Kumaşları falan nasıldı güzel geldi mi?
asyahumam 1aleyna2 ben de düşünüyorum canım güzel bir sayfaya benziyor bedende biraz kararsız kaldım modeller güzel aşırı pahalı değil teşekkür ederim 😊
Eskchn Gulceefe-00 evet isimli 10lu hastane çıkışı yaptırdım kumaşı dokusu falan çok güzel çok ince değil kumaşı ve isim kısmını ben kırmızı yaptırdım renk akmadı ve solmadı. Yani kısaca çok güzel
asyahumam Ayseee4238 çok önceden açmıştım bu postu canım ben de aldım yıkadım kaldırdım çok beğendim gerçekten teşekkür ederim 😊
bykarakan dün bir arkadaş sipariş verdim ödemeyi yaptım cevap vermediler diyordu bu site için dönüş yaptılar mı bilmiyorum tabi