Merve6185 ben evi her gün süpürüyorum , halıları kaldırıp siliyorum, tozları alıyorum Bu işlemi her gün yapıyorum halıları kaldırıp silmezsem mesela o evi temiz gibi hissetmiyorum beynimi yiyor bu durum. Wc dusakabin lavabo zaten her gün yıkıyorum. Eve dışarıdan herhangi biri gelip gittiğinde mutlaka koltukları siliyorum😳😳 ç.makinesinde yıkanan halılardan kullanıyorum onları bile yıkıyorum özellikle bu misafir erkekse 🤨 tikim var 😤 2.5 yaşında kızım var hamileyken de kendi işimi kendim yaptım doğuma kadar doğumdan sonra da her gün aynı temizliği yaptım yapmadığım bir gün yok. Hiç zorlanmadım bu konuda şimdi yine hamileyim hala aynıyım ben değişmem çünkü hastalık mı bilmiyorum ama yapacak bir şey yok