Pelinssoglu Haftalık hamileyim. Çok şükür mide bulantım olmadı ama çok fazla tatlı yeme isteğim oluştu. Az önce bal ve kaymak yedim. Sizce kaymak yemenin bebeğe bi zararı olmuş mudur? Teşekkürler şimdiden
Lulemom Pelinssoglu her gün kahvaltıda bal kaymak yiyorum 😄 sadece sana kilo aldırır dikkatli yemek lazım.
Eccem12 Pelinssoglu bebeğe bir zararı olmaz ama senşn fazla kilo alıp ağırlaşmaman adına dikkat etmene fayda var,özellikle ilk 3 aylık dönemde bebişlerin ekstra bir kaloriye ihtiyacı yok.