fatmagul2316 Bende oğluşumu bekliyorum inşallah 💙 Nasipse Asaf Efe diye düşünüyorum şuan 🥰Nasıl isim sizce ?
atlasinannesii Smy4- ismini Atlas Tuğra düşünen ben Alpasrlanı hiç de uzun bulmadık bence çok güzel isim ismiyle yaşasın küçük beyfendi
Hilalkorkmaz Mk34 Allah nasip ederse bizde göktuğ koyacağız erkek olduğunu öğrendiğim gün kuruluş Osman vardı akşamına ben pek seyretmem eşim seyrediyor orda bi göktuğ ismini duydum allahım nasıl hoşuma gitti o akşam karar verdik isimli takımlarını falan herşeyini hazırladık sağlıkla gelsin yavrularımız inşallah 🙏
Mk34 Hilalkorkmaz bizde de eşim buldu ismini benimde çok hoşuma gitti oylelikle ortak bi karar kılmış olduk.Çok asil ve tek başına çok şık bir isim.Amin inşallah 😊
Nesli-85 Arifcaninannesi bizde oğluşumun adını Metehan koyacağız. Oğluşunuzu tez zamanda kucağınıza alırsınız inş💙