Selen37 Peliiin doktorum tok gelsen daha iyi demişti 🥰 ultrasonda bebek Daha hareketli oluyormuş galiba öyle birşeyler duymuştum. Hatta ben yemek çikolata falan yedim gittim bebek pozisyonu çok iyiydi cinsiyetini bile gösterdi 12.haftada
Didemmmmm Peliiin farketmiyor canım önce ultrason la bakıyor bebeğin ölçülerini söylüyor sonra kan veriyorsun. Güzel sonuçlar alırsın inşallah 🙏🙏
Peliiin Selen37 bende 12+2 oluyorum yarın inşallah gösterir diye umuyorum çok merak ediyorum cinsiyetini 😊
Selen37 Peliiin bu sene çoğunlukla kız senesi galiba benim dahil kim duysam kız 😂 gönlünüzden geçen nasip olsun
hamishanne Peliiin Ben 11. haftada gitmiştim ikili taramaya doktor kız olduğunu söylemişti doğru da çıktı 🙂 Aç tok çok farketmiyor ama taramaya girmeden tuvalete girip çıkın demişti doktor, mesanede idrar olunca görmesi zor olabiliyor
yusufalpmom Peliiin koz bebekse saklar kendını canım erkekse hemen gösterir bende 12+4 te ögrendım oğlum olacağını
Almilaaa İkili testte kanınızı alıyorlar ve normal ultrason muayenenize giriyorsunuz. Aç tok farketmiyor fakat tok gitmenizde fayda var iki canlısınız neticede😄
Peliiin Almilaaa aynen zaten sabahları çok aç uyanıyorum bide randevum 11 buçukta yiyip içip giderim artık yarın 😊
Peliiin Selen37 inşallah canım ilk gebeliğim gönlümden kız olsun geçiyor eşimde çok kız olmasını istiyor ama dediğim gibi erkekte olsa farketmez ilk ya 😍😊
Peliiin hamishanne kızlar da geç belli oluyor diyorlar genelde demekki farketmiyor pozisyonla alakalı tamamen 😊
Cananq123 Peliiin evet ama ben öyle gittim özellikle sordum doktoruma tok gel dedi çoğu zaten cinsiyeti öğrenirsin diye demiş ama daha çok küçük 😉
Meri1234 Ikili tarama testi icin hangi bölümden randevu aldınız ben direkt kadin dogumdan aldim ama eminde olamadim gebelik var falan demedim de
Birann Kızlar 2.gebeliğim ama 1de yaptırmadım doktor bunda yapmak istiyor 2lı test nasıl oluyor ki kan testi mi yapılıyor
Peliiin Birann kan alıp ultrasonla bakıyorlarmış canım bende ilk defa yarın gidicem yaptırmak istemedim özelde gittiğim doktorum yaptır gel ben onu önemli buluyorum dedi